سرعت نور....


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دارم از تــو حــرف می زنــم امــــا روحــت هم از نوشــــته هــایم خبــر نــدارد ایــــرادی نــــدارد یــاد تــو به نوشتــــه هــایم رنــگ می دهــد شــایــد دیگــری بخــــواند و آرام گیــــرد ذهــــن پریشــــانش

وبلاگم چگونه است؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان cool shadow و آدرس mohammadrain.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار مطالب

:: کل مطالب : 234
:: کل نظرات : 671

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 10
:: باردید دیروز : 5
:: بازدید هفته : 10
:: بازدید ماه : 2867
:: بازدید سال : 5324
:: بازدید کلی : 82663

RSS

Powered By
loxblog.Com

I NEED MY BEETLE

سرعت نور....
پنج شنبه 1 خرداد 1393 ساعت 7:40 | بازدید : 705 | نوشته ‌شده به دست ضیاء | ( نظرات )

بالا ترين سرعت دنيا سرعت نور نيست سرعت رنگ عوض كردن ادم هاست.....





:: موضوعات مرتبط: نوشته هاي خودم(127) , ,
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
مریم در تاریخ : 1393/3/16/5 - - گفته است :
ناراحت نباش... توعوض نشده ای... من تغییرکرده ام شاید... ناراحت نباش. شایدتوهنوزهم همانی...
پاسخ:شايد من همانم شايدم .....

<-CommentGAvator->
مریم در تاریخ : 1393/3/12/1 - - گفته است :
تو... فراموش نمیشوی...

اگرسراغت نمی آیم،،،، به حرمت قسم است...

همیشه ازقسم خوردن به جان تو میترسیدم. حالا... ازدلتنگی میمیرم و... سراغت نمی آیم. کاش لااقل تو می آمدی...
پاسخ:نميدانم چه بگويم احساسم چيزي ميگويد،قلبم چيزي،فكرم چيزي؟

<-CommentGAvator->
مریم در تاریخ : 1393/3/11/7 - - گفته است :
درلحظات غمگین کنارم بودی.همیشه...

اما کاش اجازه می دادی شادی هایم را باتوبگذرانم... همیشه درغمها به یادم بودی...اما درشادی هایم من به یادت بودم... به اندازه تک تک غصه هایم...
پاسخ:چه ساده فراموش ميشود انساني كه با درد زندگي ميكند اما پولدار ها يادشا بخير هميشه خوبند....

<-CommentGAvator->
مریم در تاریخ : 1393/3/8/4 - - گفته است :
وقتی دلتنگ میشوم...وقتی نگرانم... وقتی نیستی...یادوری... دنبال بهانه ام.هنوزهم دنبال بهانه ام. وقتی بی خبرم... وقتی آشفته ام. تنها یک خبر ازسلامتی ات... تنها یک لبخندت کافیست. چقدراین بهانه ها شیرین اند... وچقدر بااین آشفتگی ها خوگرفته ام...

دروجودم هیچ نیست. دردلم هم حتی. فقط اوست که تمام حجم دلم راگرفته است... فقط اوست... دلگیرنیستم ازاو. فقط دلتنگم. اگرگاهی بغض میکنم. اگر شکوه میکنم واگر گاهی زبانم تلخ میشود... فقط ازدلتنگیست. راستش بلدنیستم بیان کنم حجم دلتنگی ام را... پس بغض میکنم...شکوه میکنم واشک میریزم... به احترام خاطرات تو...

هنوزهم مثل روز اول شجاعم... هنوزهم هرلحظه دوستت دارم رافریادمیزنم. فقط کمی گوش کن تا بشنوی...
پاسخ:هميشه خوب حرف زدن دليل خوب بودن نيست.خوب حرف ميزدم اما...!!!!!!!!!!!

<-CommentGAvator->
مریم در تاریخ : 1393/3/7/3 - - گفته است :
وقتی آرامم.وقتی حرفی نمیزنم. وقتی سکوت میکنم. وقتی به هیچکس کاری ندارم. وقتی ازهرموجودی بی آزارترمیشوم. وقتی درلاک خودم میروم وقتی... همه خوشحال میشوند. همه تشویقم میکنند. هیچکس نمیپرسد" چه شد؟" هیچکس نمیگوید"چرالال شده ای؟" هیچکس نمیپرسد... برای هیچکس مهم نیست... اما تنهاکافیست یک لحظه شادباشم... یک لحظه بخندم. کمی حرف بزنم وسکوت رابشکنم. تنهاکافیست یک نفر ازدستم آزار بیند. کافیست... آن موقع همه خشم میکنند. آن موقع مهم میشوم.خیلی مهم... همه ازمن میپرسند"چه شده؟" همه دوست دارند بدانند... وای اگر به آنهابگویم دردم چیست. وای اگر بدانند... آن موقع باید تنم رابرای خنجرشان آماده کنم... دلم رابرای تهمتشان... بعد سرم راپایین بیندازم وباز هم سکوت کنم...
پاسخ:وقت ميگذرد بي انكه حس بكني،هيچكس نميفهمد تو را با انكه بهتريني،كمي گريه كافيست تا همه بفهمند تو از همه دلگيري اما افسوس گريه هم جوابگو نيست ديگر.....

<-CommentGAvator->
مریم در تاریخ : 1393/3/6/2 - - گفته است :
خداوندا؛ پناهش باش...یارش باش...

جهان تاریکی محض است...میترسم، کنارش باش
پاسخ:سخن گفتن از عشق نه وقت زيادي ميخواهد نه كلام زيادي فقط يكم شخصيت ميخواهد كه بيشتر ادما ...لا موجود تعطيل...

<-CommentGAvator->
مریم در تاریخ : 1393/3/2/5 - - گفته است :
هنوزهم برای من همانی...اگرهزاران درجه هم تغییرکنی...بازهم همااااانی
پاسخ:درجه و اين چيزا بهانس من همانم همان...

<-CommentGAvator->
m در تاریخ : 1393/3/1/4 - - گفته است :
گـفـت : בعـآ کـنے مـے آیـَב ... مـے مـآنـَב !



گـفـتـَم : آنـکہ بـآ בعـآیـے بـیـآیـَב بـہ نـفـریـنـے مـے روَב ...



פֿــواسـتـے بـیـآیـے ... פֿــواسـتـے بـِمـآنـے ...



بـآ בعـآ نـَیـآ ... بـآ בل بـیـآ ... بـآ בل بـِمـآن ...






پاسخ:شايد بماند ولي مردنيست شايد با دل بيايد ولي دل شكسته ايست شايدم با دعا نيايد شايد.....


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: